www.e-referrer.com

Friday, February 12, 2010

ENTRI PERASAN...ngee

wahh mummy sgt perasan uolls...sbb per sbb celebrity look alikes yg mummy test ni kuar muka ct...hahahh sangat perasan hokey...saja test buat 2kali still kuar gak pic artis pujaan mummy tu...sila muntah kalu xtahan hokey...ngeee..ala uolls pun msti da selalu buat kan..saja mummy nak perasan jap..maklumla sedikit teruja sbb kuar pic artis pujaan ati mummy tu...saper lg Dato' CT la..ngee...

test 1


test 2


sebenarnya mummy mmg suka ngn saper2 jer yg berwajah cute..sbb nampak sweet jer..xjemu pandang walaupun umor da byk tp muka still cute berbanding yg berwajah cantik semata2...ni pada pendapat mummyla...lain orang lain citarasa kan...okey ni antara artis yg mummy adore sgt dari segi muka n kecomelan dorg...jom layan...



Dato' Siti Nurhaliza....yg ni mmg mummy adore dari zaman sekolah lagi...xder saper leh lawan kecantikan ct pada mata mummy k...still kiut miut...kalau bleh nak tgk jer muka ct ni...sweet jer...

sgt suka tgk ct pkai camni...sweet


Intan Sarafina...ni pun mummy suka tgk muka dia...sgt kiut...bila senyum suwit jerkan..mmg baby face muka intan ni...


Elly Mazlein...dia ni pun mummy adore ngn kecomelan muka dia...sgt kiut...tambah2 elly ni manja..lagila nampak kiut....pastu mata dia cam mata kucing..bleh buat org tergoda elly ni..




bestkan klu leh dpt muka kiut cm dorg ni...ramai lagi artis yg kiut tp mummy sgt suka tgk dorang bertiga ni...sgt2 suke okey...ermm berangan jerla mummy ni..ngee






3 comments:

07raflessia said...

hye.. blogwalking

Mummy_Sofea said...

tq dear..

Ieda said...

ieda suke elle mazlin punye mata....mata kucing...dulu masa mengandung mmg hrp dpt mata mcm tu