www.e-referrer.com

Wednesday, October 21, 2009

Mummy dpt surat dari Majalah Pa&Ma



Akhirnya mummy dpt gak surat ni...lama tul barula dpt...klu uolls ingat atau ada beli mjalah Pa&Ma Ogos msti uolls nampak muka mummy kt ruangan contest ibu hamil menawan ni...klu ada yg terlepas pandang atau xingat pic mana yg buat mummy dpt no-3 lehla tgk sini..so mummy menang baucer rm100 untuk maternity kt butik funky mama yg terletak kt The Garden Midvaley...apa maternity?ermmm bila plak mummy nk pakaikan..xkisahla yg penting muka mummy terpampang kt mjlah 2..ngeee..so oleh kerana mummy pun xtau bila leh pakai maternity 2 dengan ikhlasnya mummy nak hadiahkan maternity ni buat sahabat mummy yg tgh prgnant skng ni..da 4bln klu xsilap....dari mummy simpan baik mummy bagi kat org yg boleh menggunakannya...so sahabat yg mummy maksudkan tu ialah atul a.k.a ibu maisarah..so atul nati bg address kt dilla yer...pas dilla ambik baucer 2 n tukarkan ngn maternity dress or etc. dilla pos kan kt atul ek...2pun klu atul sudi nk terima...mesti atul jd funky mama la pkai maternity 2 nati...hehe...nantikan entri pasal tentang maternity tu nati k....



10 comments:

Naz-Segalanya disini said...

alamak..bestnya atul dpt adiah dr dyla..naz nak pregnant gak la..

nur rabiatul adawiyyah said...

thanks dilla...buat susah2 je...dilla leh simpan baju tu coz mane tau dilla peknen lagi ke akan datang..kuasa tuhan kan dilla leh sembuh..

tiny hayyzad said...

waahhh da dpt da adiahnyer...

beshhnyer....tahniah

Murni said...

Tahniah. muni pn ada bli majalah 2.

Mummy_Sofea said...

Naz-ala nti prgnt dla bg hdiah len ek.hehe
Atul-dla ikhlas nk bg.bg address ek
Tiny-tq
Murni-yeke ad.hehe

** atie + farid + aisyah ** said...

hye dila...wah....murah rezeki awk ye....kenal tak ni? atiefarid pcm....

Kaseh said...

tahniah dear...

mmg sgt cantek dyla masa preggy tuh..

sweet jer..

Mummy_Sofea said...

kaseh-tq dear..

atie..patut cam penah nampak..hehe

l y n n a s h a a r i said...

hikhik.pg shoppim maternity dress kt sniela

Mummy_Sofea said...

lynn-ooh lynn pun shoping kat butik ni ek...patutla nampak funky mama..hehe