www.e-referrer.com

Tuesday, October 20, 2009

Sofea dah motak....

ni nak citer plak pasal sofea da motak..Pas abis jer majlis cukur jambul/akikah ahad tu papa ngn mummy pun terus mengerjakan rambut sofea yg sikit 2 sampai motak..alhamdulillah xsusah nak botakkan kepala sofea...nasib sofea xmeragam...pas abis jer aktiviti membotakkan kepala sofea, lena jer tido...maybe penat n terasa kepala ringan...ni la pic pas motak...so cute bagi mummy n papa...ngeee



sofea hari ini







sofea beberapa jam pas di motakkan...penat sungguh..






8 comments:

Ibu_Mysara Syauqeena said...

comey2...hehhee....msti dia rasa ringan je pale dia..hehehe..

shima said...

wah3...tomeinya sofea skrg...dh mutak ek...

alisya smpai skrg rambut asal...x mutak pon...ada ke nk botakkan time 4 bln...dh besaq...hehe...ramai gak org ckp mcm3,malas amik port...alhamdulillah,mula3 rambut cukur bantal...la ni dh tumbuh tp x sekata...

nurshariza mohmad samiri said...

alamak.. sofea dah motak la.. comeinye.. x p nnt tubuh rambut br mesti lg cantik

Ain said...

suka tgk gambo sofea tdo yg bwh sekl tue.. bam bam..klu leh gigit tgn dia lg besh.. hihi

Mummy Aqil said...

owh..owh dah motak2 anak dara ini. sapu myk zaitun yer kasi cpt tmbh. jgn jdk cam en aqil khalish..laaaamaaaa woooo br tmbh. huhuhuu...

ieda said...

alah cumeinya anak dilla tuh .. suker tgk dia tidur meniarap tuh .. nyenyak kann

nur rabiatul adawiyyah said...

dah botak dah dier...comel lagi...

Kaseh said...

alalala tomeinya dier...dah motak..tapi kiutt.. gewam nak ceom.. sgt goodgal...tak takut org pun.. alahai rindu plak nak dukung sofea....