www.e-referrer.com

Saturday, October 10, 2009

Sofea da 3 bulan...

Hari ni baru mummy dpt buat entri pasal anak darez mummy ni..maklumla bz buat preparation cukur jambul/akikah sofea..alhamdulillah sofea da 3 bulan pada 3/7/09..ha..da seminggu pun sofea 3 bulan...seronok tgk perkembangan sofea skang...alhamdulillah sofea xdemam pas kena cucuk aritu...so mummy sharela skit apa perkembangan sofea kat sini....
1) sofea da pandai ketawa berdekah2(ermm btul ke ayat mummy ni?) sampai tersedu2...
2) sofea da pandai merajuk klu lambat layan dia..ermmm papa kata mengada2 sbijik cam mummy..hehe..anak mummy kan..yg paling seronok bila panggil jer nama sofea terus senyum sampai mummy xlarat nak layan sofea senyum da...ngee
3) sofea da pandai meniarap walaupun kepala xkuat lagi...sampai tido pun nak meniarap skang ni...
ermm setakat 2 jer yg mummy ingat...mummy n papa sentiasa menunggu perkembangan baru dr sofea...so ni antara pic sofea 3bulan...




gaya tido sofea skang ni...


senyuman sofea..




6 comments:

Naz-Segalanya disini said...

tahniah sofea..slmt 3bulan..cepat juga sofea meniarap..dia meniarap masa 2bulan lebih ye?

Mummy_Sofea said...

tq untie naz..a,ah mmg cpt xsangka gak sbnarnya..alhamdulillah..sofea da pndai nak meniarap masa 2 bln lbih...

ibu_qaisara said...

sekejap je Sofea dh pn 3bln..happy birthday yg ke 3 bln Sofea..tgk anak mmbsr ni mmg xsedarkn dilla..tau2 je nnti anak kita dh leh brjln..Qaisara pn bln ni dh nk msuk 7bln..pejam celik nnti dh sethn..pastu Qaisara dh leh main2 dgn Sofea sbb Sofea pn dh bsr time tu..kalo bwk sofea jln2 jb, dtgla umh Qaisara ye..

wanie @ suzie said...

wahhhh cepatnya sofea meniarap...gud gurl

Kerol+Natt=Adam said...

alahai dh beso ank dare dilla dh..aqil pn dh pndi meniarap tp sgt la mls..bdn brt kan..ooo skang ni sofea tdo meniarap plak ke?aqil dh xnk tdo meniarap dh..mcm2 peel la bdk2 ni kan..

tiny hayyzad said...

sonok ngok p`kembngan ank dpan mate kan...