www.e-referrer.com

Thursday, August 27, 2009

CeRiTeRa SoFeA




diam xdiam da seminggu kita berposa..dugaan betul dengan bf Sofea smpai pam pun xmcm sblum bln posa...merudum hasil torehan mummy..hehe.. apa pun mummy tetap kuatkan semangat untuk bagi Sofea yg terbaik..diam xdiam jgk anak dara mummy sofea da nak 2bln minggu depan..kejap jer masa berlalu..Sofea pun da xmeragam cam masa dlm pantang lg...klu x malam jer meragam..mummy ni da jadi cam zombi da..apa taknya siang tido mlm berjaga..skang ni Sofea da pandai bezakan waktu tido dia siang ker malam..lega mummy..klu sofea bangun pun nak bf jer..perkembangan sofea skang suka sgt tgk tv tambah2 citer world disney..leka klu bkak citer kartun 2..siap gelak2..cute jer tgk..pastu sofea da pandai nak borak2( borak loghat diala) so layan jerla klu x nangis la dia..xsabar sgt nak tunggu sofea besar..leh la main plak ngn dia pasni..mcm2 da planning ngn papa nak bwk sofea g maner nati.. minggu depan nak bawak sofea g cucuk 2bln plak..harap2 sofea xdemam la...insyaallah..xsampai hati plak nak tgk jarum tu masuk kat peha sofea lagi.tp nak bt camner kan..untuk ksihatan sofea jgk..arini mummy dan sofea balik umah wan sofea lagi..papa outstation lagi minggu ni...so u olss hepi weekend n hepi merdeka day...

4 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

besar dah sofea...mmg dugaan bf bile pose2 ni..tapi dylla berusaha lah ye...insyaallah ok nnti

Lisa Ineles said...

btul tu, masa bulan pose ni mmg dugaan hebat bf ni..tp demi anak2 teruskan jugak waupon hasil torehan tu sikit..hehehe...yang penting maintain pumping n happy slalu...happy weekend dear n salam kemerdekaan..kiss2 kat sofea yer....

Azlina Ibu Alisha said...

samalah dylla..ina pon merudum..tp kene pump jugak..lepas buka puasa mulakan sesi pump berirama..ina makan kurma,hasilnya memberangsangkan..cubalah

NURADILLA AZIZAN said...

atul-insyaallah mmg tgh berusaha gigih ni..
kak lisa-mmg skang maintain pumping..risau gak bln posa ni..
ina-ala ina susu byk..xder hal..dilla ni still merangkak lagi tp xkan putus semangat..makan kurma yer..thanx ina..