www.e-referrer.com

Thursday, November 26, 2009

perkembangan Sofea...

rindunya ngn blog...lama rasanya x update story...so masa yg ada ni mummy nak story skit perkembangan sofea di usia 4bln...minggu depan sofea da 5bln.kejap jer princess mummy da bsar..xterasa masa berlalu...so minggu lpas sofea da tunjukkan perkembangan positif...sofea mula nak merangkak walaupun cubaan pertama kali tu xberjaya...harap2 xlama lagi sofea da leh merangkak sepenuhnya...ni la aksi sofea minggu lpas...mummy terpaksa simpan byk cerita sbb bz skang ni...


sofea posing sblum cubaan merangkak...pantang nampak kamera skang ni...msti senyum...


cubaan mengangkat badan..sempat pandang kamera


taraaa berjaya..


ni plak aktiviti terkini sofea...hisap jari kaki...sedap sgt kerla hisap jari kaki 2..xcukup jari tgn kaki pun nak jgk...



ni klu mummy xtgk sedap jer dia hisap jari 2...pssstt bkn sofea mintak adik yer..hehe...


3 comments:

Naz-Segalanya disini said...

tulah..lama tak dgr citer sofea..tup tup sofea dah nak merangkak..yelah kan mummy bz bercupcaking..

nur rabiatul adawiyyah said...

dah besar dah dier..nampak lain dier sekarang..cepat ye sofea dah merangkak..maisarah dulu 8 bulan baru merangkak...

Mummy_Sofea said...

naz-2la skang ni bz skit..ambik masa gakla nak publish story

atul-dilla pun terkejut gak dia da mla nak merangkak..tp still mencuba lagi..xsabar sgt nak tgk dia jalan..hehe