www.e-referrer.com

Friday, April 2, 2010

Muncul Kembali...




Salam kerinduan buat semua kawan2 mummy yang singgah kat blog mummy ni...rindunya kat blog ni...mcm2 cerita yg mummy da pending selama mummy x berblog....terima kasih buat semua yg memberi komen positif tuk mummy terus berblog...terharu dengan sokongan uolls..mummy syg uolls....

Mula2 niat mummy nak publish semua komen2 dari si Anonymous tu...maklumla rajin sungguh si anon ni bagi komen2 pedas kat setiap entri yg mummy buat...sgt rajin...da xsuka blog mummy still nak komen n ambik tau kan....huhu...terima kasihla yer Anon..

Tapi atas nasihat org yg tersayang cakap biar je dan tak payah ambik tau so mummy dgn rela hati dan baik hatinya tak jadi buat semua tu....so buat Anon plz la...kalau da tak suka janganla duk sibuk2 singgah blog ni k...janganla buat dosa kering...

Buat semua yang masih mahu mummy berblog dengan sukacitanya mummy nak bagitau mummy nak berblog kembali...mmg xboleh la kalau xder blog...selama stop ni duk singgah blog orang jer...terutamanya blog kawan2....sgt rindu...so harap2nya kehadiran mummy dalam dunia blog masih diperlukan...mummy berblog bukan nak menunjuk2 atau nak sakitkan hati sesapa...tapi sebab mummy nak kongsikan SUKA DUKA kehidupan buat semua dan untuk anak mummy sofea nanti...

TERIMA KASIH BUAT SEMUA YANG MENYOKONG MUMMY SELAMA NI...SAYANG KORANG SEMUA..



10 comments:

nurulazham said...

pedulikan jela dylla..
biarla dia tu..
dah x suka siap follow plak blog dylla..semata2 nak bg komen2 x menbina..
apa punye org daa....

Hazlina Shahrel said...

mcm tu la.. pedulikan la org tak de otak tu.. sbb hati dia penuh cemburu.. kita buat apa yg kita rase betul.. kalo tak, takan ada yg menyokong kan..

terus tulis cerita2 tau lina sedia nak baca.. hehehehe...

Gugu Gaga Zafran said...

mcm 2 la dilla...biar je si anon 2 nk ckp pe..yg penting kita tau pe yg kita buat...so welcome back dilla!!!

mama_irdina said...

Syabas dilla...persetankan si anon tuh..teruskan publish stori baekk ye..ct suka blog kamu!!

Mummy_Sofea said...

nurul- tq dear...terharu ngn sokongan kawan2 bt dilla jd kuat..

lina- tq sbb sentiasa sokong dilla...cyg korg semua...

gugu gaga zhafran- tq dear..sbb menyokong dilla

siti- tq dear...tq sbb suka blog dilla...

Mamadam said...

camtu la dilla yg nat kenal..xmudah putus asa...jgn rsu la dilla..yg xsuke sorg je..yg suke rmi kan..kan..kan..bia la si anon tu..jgn dilayan org giler nnt kte pn jd giler...kalo kte xlyn lg la betambah giler die kan..hahahaha padan muke die...(jht tol nat)..hehehe

SHIMA said...

HOHOHO...HOREYYYY...

mummy dh kembali berblog...suka n xcited...dapat la bc post3 baru n tgk sofea lagi...

biar kan je ngan Anon tu...sibuk jew

Nisa said...

Alhamdulillah syukur kak dilla masih nak blogging...buat x reti jela org2 yg dengki tu kak...sbenarnya diorg x suke tgk kebahagiaan akak n family, also dgn kcantikan akak(puji ikhlas nih)...hehehe...take care ye and all the best...

Mummy_Sofea said...

natt- tq natt..klu ikutkan hati yg marah mmgla marah giler..rasa nak publish semua komen negatif si anon ni..tap malasla nak pk2 da...lantakla...mmg lumrah xsemua suka kat kita kan...

shima-tq dear...tula lantakla ngn si anon tu...malas nak pk da..

nisa- tq sis...mmg akak da tekad..pasni biarla sejuta anon atau saper2 xsuka pun biarla..nak buat camner kan...uik cantik ker?hehe malula plak..Alhamdulillah kurniaan dari Allah..nisa pun cantik jgk...tq sis

Mama Kyra said...

akhirnya dilla blogging smula..cmtu la.kuat smgt n pasni tkyah peduli ckp2 anon tu..
eja sntiasa sokong dila..