www.e-referrer.com

Saturday, January 16, 2010

sofea wit 1st gim

mummy baru jer beli gim ni tuk sofea..saja beli walaupun mummy tau sofea ni klu beli mainan apapun dia akan main kejap jer..xlama pun..tp mummy yg pantang nampak benda2 yg sesuai tuk sofea wajib capai n beli..last2 simpan jer..camtula klu da ada ank kan..uolls yg ada anak msti buat benda yg sama..nak plak anak 1st..so layan jerla aksi anak darez mummy sorg ni k...









3 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

samelah sofea punye mainan ngan kakak maisarah..dilla beli kat carrefour kan...

::Mamalyna:: said...

Beli kat ca4 ke? ari tue cadang nak beli jugak tuk lyna,coz tengok rege reasonable jer..tp tak jadiler pulok...hehehehe

Rizziela said...

sama mcm Haziq punya...
tapi Haziq tak mau langsung main dalam ni..asyik jerit suruh angkat dia ajer