www.e-referrer.com

Sunday, December 6, 2009

sofea da 5 bulan

3/12/09..genap sofea 5 bulan..da 5bulan da ank mummy sorang ni...alhamdulillah sofea still bf ngn mummy...target mummy hampir tercapai untuk bf sofea sampai 6bulan insyaallah akan mummy teruskan bf sofea selagi termampu...insyaallah..berat sofea skang xnaik byk..doc kata sbb sofea smakin lasak...berat sofea 7kg untuk 5bulan ni...kena cucuk aritu pun xdemam..alhamdulillah sejak lahir sampai sekarang ni sofea xpernah demam lagi...byk perkembangan sofea di usia 5bulan ni..yg paling mummy seronok sofea da kenal org...so klu xkenal jgn harapla nak dukung sofea...hehe..ambik masala..bkn xmo langsung..da pandai nak manja2..tido nak brpeluk..klu mummy marah sure nangis....hehe...marah2 manja tau...sofea skang da pandai nak pegang botol sendiri...senang mummy...ngee..da mula nak merangkak...psttt cam kak lisa a.k.a ibu PMS kata bkn nak riak hokey...mummy ingat bila sofea 6bulan nak buat sesi photoshoot tuk sofea masa anniversary mummy ngn papa bln 1 thn depan..insyaallah..

DOA MUMMY DAN PAPA AGAR NUR SOFEA AAMILYN MEMBESAR DENGAN SIHAT DAN MENJADI ANAK YG SOLEHAH..AMIN..




6 comments:

Mummy Wafiq said...

halu2...wah...dah 5 bln ye sofea..kejap je rs ms berlalu kan..

dilla..riak utk diri sendiri xpe..tp kenott compare with others hokey..xbaik tau...ooppsss!

Ieda said...

tahniah sofea dah bole merangkak...doa arissa pun merangkak mcm sofea jer

Mummy_Sofea said...

june-ermm puji anak sendiri mstila..compare2 tu tidak sama sekali...wallahualam..

ieda-ala ieda xlama lagi msti arissa leh merangkak..insyaallah..tiba masanya msti dia bleh..no worries k dear..

nur rabiatul adawiyyah said...

jap je dier dah 5 bulan..pandai dah pegang botol sendiri...kakak maisarah dulu setahun baru pandai pegang botol sendiri..malas agaknye..hehe

Ibu_Mysara Syauqeena said...

hehehe...statement akak ye...skang smua kena mention, kang orang igt kite nk nunjuk2 plak kan...wahh sofea dah 7kg 5 bulan?semangat la tu..pms dulu rasanya 6.7kg je masa 5bulan...cepat2 merangkak ye nanti leh tolong mummy wat cuppies..hehee

Mummy_Sofea said...

atul-ala xper..yg penting kak misarah da pndai pgang botol kan...

kak lisa-hehe tul tu sis..kna mention bahaya...ngee..ala beza skit jer ngn PMS sis..tp da lasak takut turun jer berat dia...sis..klu merangkak nati mmg dia akn tlong..tlong sepahkan cc tu..hehe